12/4/12

Kabura και Spinning : Μια παρεξήγηση...



Είχα φτιάξει μια ανάρτηση πριν σχεδόν ένα χρόνο, με τίτλο "Spinning και Kabura " όπου με προσοχή είχα διατυπώσει πως " Δεν θα ισχυριστώ ότι είναι η πρώτη μου επιλογή όταν φτάνω στο γιαλό. Ίσα ίσα που σε πάρα πολλά ψαρέματα ούτε που τα χρησιμοποιώ. Όμως είναι μια καλή λύση όταν τα ψάρια είναι δύστροπα ή τέλος πάντων όταν θέλω να κάνω πειράματα. "  Ίσως επειδή γράφτηκε στο τέλος της Ανάρτησης, ίσως γιατί επιλεκτικά κάποιοι φίλοι το προσπέρασαν, το νόημα αυτής της φράσης -αν και ξεκάθαρο- χάθηκε...
Αισθάνομαι λοιπόν ότι πρέπει να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα και θα το κάνω με απάντηση σε απλά ερωτήματα που μου διατυπώθηκαν αρκετές φορές.

**********

- Αυτά σου "δουλεύουν" ?
Η κλασσική ερώτηση... Και φυσικά η απάντηση δε μπορεί να είναι μονοδιάστατη... Ένα απλό "Ναι" ή "Όχι" σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί απάντηση. 
Για να απαντήσω όσο πιο απλά γίνεται, έχω πιάσει αρκετά είδη ψαριών με διαφορετικά δολώματα kabura και πάντα όταν δεν είχα αποτέλεσμα με κάτι άλλο.  Ένας φίλος μου προσπαθούσε να με πείσει οτι με τα kabura θα πιάσει πολλά Λαυράκια και ότι και να έλεγα δε με άκουγε. Ο ίδιος βέβαια άνθρωπος σήμερα με ρωτάει "εμπιστευτικά" :    - Μα καλά εσένα πώς σου δουλεύουν? Πότε τα ρίχνεις? " και φαντάζομαι είναι περιττό να πω ότι έχει βγάλει συμπέρασμα πως πρόκειται για άχρηστα δολώματα...


Κάποιες φορές με ρωτάει κάποιος φίλος όμως αν έχω επιτυχίες με αυτά τα "καμπουράκια" και απαντάω ένα γενικό "Ναι" . Και εδώ περνάμε στο επόμενο ερώτημα :

- Πώς τα δουλεύεις?
Αυτή η ερώτηση έρχεται αμέσως μετά (και σχεδόν πάντα). Στο άρθρο "Spinning και Kabura " , είχα γράψει κάποιους βασικούς τρόπους ανάκτησης κάποιων δολωμάτων. Φυσικά δεν γίνεται να μπουν εδώ όλα τα δολώματα που κυκλοφορούν ή όλα τα δολώματα που μου έχουν δώσει ψάρια. Αυτό που γίνεται είναι να γράψω αυτό που κάνω όταν θέλω να έχω μια πρώτη επαφή με ένα τέτοιο δόλωμα.  Πηγαίνω σε ένα λιμάνι ή ένα βράχο όπου τα νερά να είναι καθαρά και ήρεμα. Εκεί κάνω διάφορες κινήσεις με διαφορετικό καλάμι, διαφορετικές ταχύτητες, με νήμα ή πετονιά, όχι για να δω "πώς δουλεύει" ένα δόλωμα... Αυτό μόνο τα ψάρια μπορούν να το πουν. Ο λόγος αυτής της διαδικασίας είναι να καταλάβω πώς αντιδρά το κάθε δόλωμα σε συγκεκριμένη κίνηση με συγκεκριμένο εξοπλισμό και μόνο αυτό!
Θεωρώ πως είναι πολύ σημαντικό να ξέρω το "χαρακτήρα" του κάθε δολώματος πριν πάω για ψάρεμα.



Τα ερωτήματα που διατυπώνονται πάνω στα Kabura είναι βέβαια πολύ περισσότερα αλλά σχεδόν πάντα καταλήγουν στα δύο προηγούμενα. 
Τα παραπάνω δεν είναι βέβαια οι απαντήσεις "της αυθεντίας" και καταλαβαίνω πως αρκετοί θα ήθελαν περισσότερη ανάλυση. Θα μπορούσα να γράψω μακροσκελέστατα άρθρα για την κάθε μία ερώτηση αλλά θα ήταν κουραστικό στην ανάγνωση και δε θα προσέφερε τίποτα. Ο σκοπός είναι, ο καθένας να δει αν θέλει να τα δοκιμάσει σαν μια ακόμα εναλλακτική, όχι να τον πείσω να το κάνει...
Και βέβαια σε καμία περίπτωση δεν ισχυρίζομαι πως "Πάρε Kabura και θα σωθείς"Αυτό που ξαναλέω είναι πως με αυτά έχω ακόμα μια εναλλακτική στον εξοπλισμό μου. Είτε για να "παίξω" είτε γιατί με οτιδήποτε άλλο δεν είδα αποτέλεσμα, το χέρι μου θα ανοίξει το σακουλάκι με τα kabura και κάποιες φορές, αυτό θα είναι το κάτι διαφορετικό που τα ψάρια δεν έχουν ξαναδεί και ίσως ενδιαφερθούν.


Σχετική Ανάρτηση :  

Spinning και Kabura.






2 σχόλια: