14/4/11

Καλή ψαριά!!



Καλή ψαριά !!! 
Η γνωστή φράση που ο κάθε ψαράς την αποφεύγει όπως κι ο διάολος το λιβάνι...
Τι κάνεις όμως όταν καθώς κατεβαίνεις τα σκαλιά του σπιτιού σου, ανοίγει μια πόρτα, και η γειτόνισσα αντί να σου πει μια "καλησπέρα" , να ρωτήσει τι κάνεις ή να σου ευχηθεί βρε αδερφέ "καλή διασκέδαση", σου πετάει μόνο ένα "ΚΑΛΗ ΨΑΡΙΑ" και κλείνει την πόρτα?
Για λόγους ευγένειας και μόνο είπα ένα ευχαριστώ κι αυτό μισό και ξεψυχισμένο....


Έφτασα στην παραλία που ήθελα, ένα πολύ ωραίο σημείο για ψάρεμα, με ένα ποταμάκι να εκβάλει σε ένα βυθό με διάσπαρτα βράχια και μεγάλες ποσειδωνίες. Προς μεγάλη μου έκπληξη, κόντευε σούρουπο κι ακόμα δεν είχαν κλείσει τον τόπο με δίχτυα... 


Ο καιρός ανοιξιάτικος, φύσαγε όλη μέρα ΒΔ κάνα τεσσάρι και εκείνη την ώρα έπεσε μέχρι που "λάδωσε" αλλά η θολούρα παρέμενε.
"Καλά ξεκινάμε" σκέφτομαι και αφού φόρεσα τις μπότες ως το μηρό, ετοίμασα το SABRE , άλλαξα το παράμαλλο, φόρεσα το γιλέκο με τα δολώματα και ξεκίνησα να παρατηρώ τον τόπο για να δω από πού θα αρχίσω το ψάρεμα.



Και με λίγο διαφορετικές συνθήκες....
    Μετά τις πρώτες βολές ήρθε και η πρώτη επιτυχία, ένα μικρό Λαβράκι περίπου 700γρ που ξαγκιστρώθηκε μέσα στο ποταμάκι και απελευθερώθηκε χωρίς να βγει από το νερό. Τρεις ή τέσσερις βολές μετά, το σκηνικό επαναλαμβάνεται και πάλι η απελευθέρωση ενός Λαβρακιού λίγο μεγαλύτερου γίνεται μέσα στο νερό (δυστυχώς δεν ήταν δυνατό να έχω φωτο μιας και ήμουν μόνος και δεν ήθελα να θυσιάσω τα ψαράκια στο "βωμό της δημοσιογραφίας".... Τώρα που παρέλαβα την Playsport ZX3 ελπίζω οτι αυτό θα αλλάξει).



Κάποια στιγμή το μάτι μου πήρε δεξιά ένα κύμα λίγο διαφορετικό από τα άλλα... Τρεις τέσσερεις βολές δεν έδωσαν αποτέλεσμα αλλά κάτι Κέφαλοι που πήδηξαν στη στεριά να γλιτώσουν, έδειξαν οτι κάτι μεγάλο κυνηγούσε εκεί.   Λίγα λεπτά ηρεμία και μετά βολή με "ρηχό" δόλωμα, παράλληλα με την ακτή.


       Λίγο πριν με φτάσει το δόλωμα κάτι το σταμάτησε και το SABRE λύγισε. Λύθηκαν τα φρένα και το ψάρι προσπάθησε να κρατηθεί μέσα στο ρεύμα του ποταμού. Το SABRE σε όρθια θέση, ανάγκασε το ψάρι να σηκωθεί στον αφρό και να βγει από το κύριο ρεύμα κινούμενο δεξιά, προς τα κει που κυνηγούσε.
       Από εκείνο το σημείο και μετά και για κανα δίλεπτο, αδυνατούσα να κάνω τίποτα άλλο πέρα από το να ελέγχω το πού πηγαίνει το ψάρι. Κάποια ώρα, η δυνατή επαναφορά του SABRE επιβλήθηκε στο ψάρι και άρχισα να παίρνω μέτρα σχετικά γρήγορα, παρά το ισχυρά ρεύματα.
    Πάνω που έλεγα οτι "το έχω" και ετοιμαζόμουν να το βάλω στην απόχη, αυτό γύρισε στο πλάι και άρχισε να χτυπιέται όπως ο Λούτσος. Μέχρι εκείνη τη στιγμή νόμισα οτι έχω ένα μεγάλο Λαβράκι αλλά ομολογώ οτι μπερδεύτηκα...




    Σαν να κατάλαβε το ψάρι τον προβληματισμό μου, κατέβηκε στο βυθό και άρχισε να κινείται αργά αργά αριστερά, δίνοντας σαφές στοιχείο ταυτότητας.... Και πάλι το SABRE λυγισμένο απ΄την αντίθετη και κάποια στιγμή που το ξανασήκωσα σε όρθια θέση, το ψάρι δεν άντεξε άλλο και παραδόθηκε.

Όταν το Λαβράκι γύρισε στο πλάι εξουθενωμένο και έβαλα το χέρι στην πλάτη για να πιάσω την απόχη, άρχισα τα παρακάλια στη θάλασσα να μην μου το στερήσει....Δεν θα χορτάσω ποτέ την εικόνα ενός μεγάλου παραδομένου Λαβρακιού λίγο πριν το πιάσω από τα σαγόνια με το boga grip ή το βάλω στην απόχη μου... Τόσο με συνεπήρε το σκηνικό που δεν κατάλαβα οτι είχα μπει τόσο στο νερό που γέμισαν οι μπότες μου...
Το ψάρι ήταν 4,540kg, είχε μήκος 78cm. και είναι αναμφισβήτητα το πιο μαχητικό Λαβράκι που έχω πιάσει ποτέ μιας και η μάχη κράτησε πάνω από τρία λεπτά που μου φάνηκαν τουλάχιστον δέκα...



 Θα γίνω ίσως γραφικός αλλά θέλω να πιστεύω οτι αν δίνεις ευκαιρίες στη θάλασσα, αυτή το βλέπει και το ανταποδίδει. Βέβαια θα μου πείτε  "Άσε μας ρε .....Τυχερίδη" αλλά επιτρέψτε μου να είμαι λίγο ρομαντικός στη σχέση μου με τη θάλασσα.




    








Πάνω για του λόγου το αληθές, οι 78 πόντοι και αριστερά το νούμερο που έδειξε η ψηφιακή ζυγαριά.





  •   Seabass , Sabre




2 σχόλια:

  1. Enhorabuena compañero por ese robalo de gran porte y espero que no sea el último que nos enseñes en tu blog.

    Un saludo Dim. Siozos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Gracias Miguel. Debo decir que soy trully emocionado. Esto era trully un pescado duro. Creo que continuaré la fijación en mi blog y espero que pueda hacer un buen trabajo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή