3/5/11

Συμβαίνουν και στραβές..... (Shit happens!!!)



Αφιερωμένο στο φίλο Κώστα που μου είπε στο τηλέφωνο: " Γιατί δεν εμφανίζονται πουθενά οι αποτυχίες όλων εσάς που γράφετε σε περιοδικά και sites? Mήπως δεν χάνετε ψάρια ποτέ? "
Κώστα μου έχω να σου πω πως προσωπικά όχι μόνο χάνω ψάρια αλλά ειδικά όταν πρόκειται για Λαβράκι, δεν μπορώ να το χωνέψω κιόλας. 

Ευτυχώς που ο ήχος των κυμάτων στο βίντεο, καλύπτει αυτά που είπε το στόμα μου γιατί θα έπρεπε να βάλω προειδοποίηση για ανηλίκους...

Επειδή λοιπόν ποτέ λίγος αυτοσαρκασμός δεν έκανε κακό, δείτε το παρακάτω video  με το πρώτο μου ψάρεμα με το Apache 962. (ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια, όταν κατά τη "μοιραία" βολή αφήνω χαλαρό το καλάμι και φαίνεται οτι έχει εξαιρετικό ζύγισμα...)
Ελπίζω σύντομα να ποστάρω και κάποιο καλό ψάρι με το Apache...

Προς το παρόν...Καλά γέλια!!!






12 σχόλια:

  1. good video. it was a good fish at the other side of the line. the next time it will go out.
    bye

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Vaya parecia una buena lubina, viendo como se la picada y como doblaba esa caña, pero suele pasar alguna vez y fastidia bastante no había más que verte en el video y menos mal que no se escuchaba lo que decias, pero siendo pescador ya me lo imagino.
    Tranquilo ya volvera a ticar otro dia, pero no hay que perder la esperanza y seguir pescando .
    bonito paisaje se ve en el video.

    Un saludo Dim.Sionzos desde la Costa de la Muerte. Cayón-A Coruña

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος3/5/11 17:49

    Δημήτρη, η αντίδρασή σου, στον....βωβό κινηματογράφο, είναι αυτό που λέμε ότι το ψάρεμα μας ξανακάνει παιδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν πειραζει Δ.. μαγικη η ωρα που κυνηγανε παντως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος3/5/11 23:15

    Και κάτι πιο....αλιευτικό....
    Αν βλέπω καλά στο βιντεάκι, κάνεις συνεχη ανάκτηση;
    Τι τύπο τεχνητού δουλεύεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στη συγκεκριμένη περίπτωση κάνω δοκιμές με ένα Coixeda (Utopia tackle)
    Ναι καλά βλέπεις συνεχόμενη ανάκτηση είναι και το ψάρι χτύπησε αμέσως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δημήτρη απίστευτη η αντίδρασή σου. Ειλικρινά σε καταλαβαίνω και μου έρχοται στο μυαλό δικές μου χασούρες..Αλλά χωρίς να στραβώσεις έχω λιώσει στα γέλια κιόλας..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι να στραβώσω ρε...
    Για να γελάσουμε λίγο το έβαλα.
    Σου λέω πάλι καλά που δεν έπιασε τα γλυκόλογα μου η κάμερα... Θα γινόταν "Adult Zone" το blog...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δημήτρη από χτες που μου είπες οτι ανέβηκε, τώρα κατάφερα να το δω. Εκτός από το γέλιο λοιπόν που έριξα (και μάλλον μέχρι να το διαβάσεις αυτό ακόμα θα γελάω) θέλω να πω οτι είναι ένα πολύ ωραίο και διδακτικό βίντεο.
    Δεν σου εύχομαι πάντα τέτοια, αλλά καλή συνέχεια στο ταξίδι σου στο σπιν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κλωτσα κανα χαλικι ντε.....!!!!!!!!!Πες κ κανα εξαψαλμο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπορείς να βάλεις την ακριβή ημερομηνία και ώρα που έγινε το συμβάν; Θέλω να είμαι σίγουρος ότι ήμουν εγώ που σε γκαντέμιαζα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Την γράφω στην αρχή του video.

    Διεκδικείς τον τίτλο του Κόρακα βλέπω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή