9/2/12

Raiders, Maniacs, Snipers and Blades... ή αλλιώς Spanyid lures !


Ομολογώ ότι δεν τα γνώριζα. Τα "κουτάλια" δεν ήταν ποτέ το αγαπημένο μου δόλωμα, αν και ποτέ δεν τα υποτίμησα. Απλά οι συνθήκες εδώ στα Χανιά ήταν τέτοιες που δεν έμπαινα ποτέ στη διαδικασία να τα αναζητήσω. Έτσι όταν μου προτάθηκε να δοκιμάσω τα Spanyid, ομολογώ ότι χάρηκα που θα μπω σε καινούρια -σχετικά- νερά.
Το δέμα που πήρα από το ταχυδρομείο είχε μέσα κάποια περίεργα όσο και όμορφα κουταλάκια αλλά και κάποια πολύ ωραία vibration lures τα οποία είχαν το χαρακτηρισμό "vibrating blades" .



Πολύ θετική εντύπωση μου έκανε το site της Spanyid . Η έμφαση στη λεπτομέρεια είναι εμφανής, καθώς υπάρχει ολόκληρη σελίδα με λεπτομερέστατες οδηγίες για το πώς προτείνεται να χρησιμοποιείται το κάθε δόλωμα. Απλά επιλέξτε Tech Tips .

Για τα Vibrating Blades υπάρχει ένα PDF με τους χρωματισμούς. Το κάθε δόλωμα έχει τρεις υποδοχές σύνδεσης. Ανάλογα με το πώς θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε το δόλωμα, επιλέγουμε κάποια από αυτές. Οι οδηγίες είναι λιτές και σαφέστατες πάνω στο κουτί του δολώματος.
Αργότερα (σύντομα ελπίζω) θα είμαι σε θέση να γράψω και τη δική μου εμπειρία με αυτά.




4 σχόλια:

  1. Hay que darle algo de tiempo a este tipo de señuelos que a mismo tiempo son los que más lance se consigue, también pueden llegar a dar resultados asombrosos.

    Un saludo Dim Siozos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος10/2/12 13:18

    Όπως είπες κι εσύ, τα κουτάλια δεν υπήρξαν ποτέ ιδιαίτερα αγαπημένο μου δόλωμα, με τραβούσαν πάντα περισσότερο τα πιο "εντυπωσιακά"....

    Από πέρσι έχω πάρει ένα sniper 35 και δύο raider 40, αλλά τα έχω βρέξει ελάχιστα...

    Ακόμη δεν τα έχει τιμήσει τίποτα, αλλά με έχει εντυπωσιάσει η "πτητικότητά" τους, ακόμα και με γερό καιρό κόντρα, που είναι και οι συνθήκες για τις οποίες τα προορίζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Για να δούμε... Αναμένουμε εντυπώσεις!

    Δημήτρη, να τα εκατοστήσεις (by the way) να είσαι πάντα υγιής, ευτυχισμένος και να χαίρεσαι την οικογένεια σου! Αυτά κυρίως και τα ψαρέματα έπονται... ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Hola Miguel.
    Es verdad que estos señuelos están de gran potencial y los probaré las épocas menay. Guardaré su consejo. Gracias.

    Πέτρο εγώ μάλλον εν είδη jig θα χρησιμοποιήσω τα Raider και Sniper. ΜΟυ άρεσε πολύ ο τρόπος που βυθίζονται.

    Να 'σαι καλά Γιώργη. Θα μείνω στην τελευταία σου φράση και θα συμφωνήσω απολύτως!

    Ευχαριστώ όλοπυς για τα σχόλια. Gracias por commentario

    ΑπάντησηΔιαγραφή