3/2/12

Tapam. A flyfishing journey...




Δεν έχω πολλά να πω για αυτή την περίπτωση. Το πρωτοείδα στο 24leurres του Nicola Cadiou και της παρέας του, και έχω μείνει άφωνος. Είναι πραγματικά συγκλονιστικό (τουλάχιστον για μένα) .

 Το επαναδημοσιεύω γιατί αρκετοί φίλοι μπορεί να το έχασαν και δεν κάνει...  ;-)

 Αν πω ότι ζηλεύω θα είναι λίγο...



Tapâm - Catch Magazine trailer from tapamthemovie on Vimeo.

Τα δικαιώματα ανήκουν στους Daniel Goez και Jan Bach Kristense.
Για όποιον ενδιαφέρεται, ολόκληρη η ταινία πωλείται σε DVD και BlueRay από το tapamthemovie.com






 

4 σχόλια:

  1. Απιστευτη ψαρευτικη εμπειρια,σε παρθενους τοπους!Βεβαια προσωπικα,δε θα ενιωθα και τοσο ανετα ψαρευωντας με τα ποδια μου μεσα στο νερο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να σου πω την αλήθεια ρε Πέτρο... Και εγώ το σκέφτηκα αυτό με τα πόδια. Τον ζηλεύω τον τύπο αλλά θα προτιμούσα ένα Kayak.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εντυπωσιακές εικόνες, χαιρετισμούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος4/2/12 15:25

    Απίστευτες εικόνες!

    Θα ήθελα κι εγώ να δοκιμάσω να ψαρέψω κάποτε σε τέτοια εξωτικά νερά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή